Otsikko
Varastossa on kirja vapaana, tehdäänkö siihen vai varaus, jolloin järjestelmä automaattisesti tekee kirjaan varastopyynnön vai tarvitaanko erillinen varaus…

Kysytty

Varastossa on kirja vapaana, tehdäänkö siihen vai varaus, jolloin järjestelmä automaattisesti tekee kirjaan varastopyynnön vai tarvitaanko erillinen varaus varastosta haettavaan teokseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston varastosta voi pyytää teoksen täyttämällä kirjastossa varastohakulapun tai soittamalla kirjastoon (tietoaineisto puh. 022620630 tai kaunokirjallisuus, taiteet 022620622)ja pyytämällä teoksen varastosta. Varastossa olevaan kirjaan voi myös tehdä suoraan Vaskista tavallisen maksullisen (1 €) varauksen, jolloin asiakas saa ilmoituksen, kun teos on noudettavana.

Varastosta noudetaan kirjoja vain arkisin ja kirjan saa lainattavaksi seuraavana arkipäivänä klo 14 jälkeen pääkirjaston. Jos tilaa perjantaina, saa teoksen siis vasta maanantaina.