Varasin juuri Helmetistä Galsworthyn kirjan, joka oli hyllyssä Kauniaisissa ja merkitsin hakukirjastoksi Ison Omenan. En ole ennen käyttänyt varauspalvelua,…

Kysytty

Varasin juuri Helmetistä Galsworthyn kirjan, joka oli hyllyssä Kauniaisissa ja merkitsin hakukirjastoksi Ison Omenan. En ole ennen käyttänyt varauspalvelua, joten kysyn, milloin kirja on noudettavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyllyssä olevan kirjan kuljetus kestää Espoossa 1-2 päivää, Helsingistä ja Vantaalta 3 päivää, Kauniaisista pari päivää.

Voitte seurata itse varaustilannetta asiakastiedoistanne. Kirjautukaa HelMetin etusivulta kohtaan Omat tiedot. Varaamanne kirjan kohdalla lukee ensin matkalla; kun kirja on saapunut Kirjasto Omenaan lukee varaamanne kirjan kohdalla Odottaa noutoa.

Saatte ilmoituksen, kun kirja on noudettavissa. Jos asiakastiedoissanne on sähköpostiosoite, saatte varausilmoituksen heti sähköpostiinne kirjan saavuttua.