Otsikko
Varasin Eppu Nuotion Mutaa minä rakastan sinua kirjan. Ymmärsin että se vapautuisi 9.6 eli tänään...miten saan sen luettavakseni, ja tuleeko vapautumisesta…

Kysytty

Varasin Eppu Nuotion Mutaa minä rakastan sinua kirjan.
Ymmärsin että se vapautuisi 9.6 eli tänään...miten saan sen luettavakseni, ja tuleeko vapautumisesta ilmoitus s.postiin
Asensin koneelleni myös Adope Digital Editionsin.
t.Kristiina

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun kirja vapautuu lainattavaksi, siitä tulee ilmoitus s-postiin. Kirjan tilanteen voi myös käydä katsomassa kirjautumalla Ellibs-kirjastoon ja katsomalla omaan kirjahyllyyn. Kun kirja vapautuu lainattavaksi se siirtyy automaattisesti asiakkaalle ns selainlainaan.