Vähennän kotikirjastoani. Antaisin pois sekä tietikirjallisuutta että romaaneja, kaikki hyväkuntoisia. Ottaako kirjasto ja voiko joku käydä katsomassa kotona,…

Kysytty

Vähennän kotikirjastoani. Antaisin pois sekä tietikirjallisuutta että romaaneja, kaikki hyväkuntoisia. Ottaako kirjasto ja voiko joku käydä katsomassa kotona, mitä kirjoja otatte?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kiitos yhteydenotosta.

Otamme kirjastoon lahjoituksena vastaan hyväkuntoisia kauno- ja tietokirjoja. Valitettavasti meillä ei kuitenkaan ole mahdollisuutta käydä lahjoittajien luona valikoimassa teoksia vaan kirjat pitäisi tuoda lähimpään kirjastoon.

Kirjastossa täytetään lahjoitussopimus, jossa sovitaan mm. siitä mitä tehdään teoksille, joita kirjasto ei mahdollisesti ota kokoelmiinsa.