Milloin darren shanin tarinan 5 osa suomennetaan vai suomenataanko ollenkaa monet tuhannet haluisivat että suomennetaan !!!

Kysytty

Milloin darren shanin tarinan 5 osa suomennetaan vai suomenataanko ollenkaa monet tuhannet haluisivat että suomennetaan !!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Shan sarjaa on suomentanut kustannusosakeyhtiö Tammi ja ainakaan vielä tämän kevään luetteloissa viidettä osaa ei ole. Neljäs osa suomennettiin vuonna 2004, joten viidettä voi tietysti jo odottaa. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä Tammeen ja toivoa Trials of Death -kirjan suomentamista.
Tammen sivut löytyvät helposti vaikkapa Googlen avulla ja sieltä saa yhteystiedot.