Vähän aikaa sitten on ilmestynyt Liisa Keltikangas-Järvisen Pienen lapsen sosiaalisuus-kirja. Milloin se voisi olla lainattavissa, sillä en löytänyt sitä…

Kysytty

Hei, vähän aikaa sitten on ilmestynyt Liisa Keltikangas-Järvisen Pienen lapsen sosiaalisuus-kirja. Milloin se voisi olla lainattavissa, sillä en löytänyt sitä haulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hankintajärjestelmämme mukaan kyseinen kirja on jo saapunut Vantaan kaupunginkirjaston hankintaosastolle, joten eiköhän se kohta tule HelMet-palveluunkin. Muihin kaupunkeihin se ei ole vielä tullut.

Suomenkielisen kirjan ilmestymisestä kestää yleensä noin kaksi viikkoa, ennen kuin se on lainattavissa kirjastosta. Kirjat täytyy muovittaa ja luetteloida ennen kuin ne saadaan asiakkaille.