Otsikko
Ulkomailla asuva tuttavani toimii matkaoppaana Ranskassa ja tarvitsisi suomalaisia turistejaan varten suomenkielisen kartan. Kartasta tulisi käydä ilmi…

Kysytty

Ulkomailla asuva tuttavani toimii matkaoppaana Ranskassa ja tarvitsisi suomalaisia turistejaan varten suomenkielisen kartan.

Kartasta tulisi käydä ilmi SUOMEKSI Ranskan maan historiallisten alueiden historialliset nimet aikakautena 900-1789. Eli samalla kartalla olisi kaikki aikakaudet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjastosta ei löytynyt teosta, jossa
ko. aikakaudet olisivat samalla kartalla. Kannattaa ehkä vielä kääntyä
Ranskan kulttuurikeskuksen puoleen: Centre Culturel Francais, Keskuskatu 3,
puh. 622 0330 email: accueil.ccf@france.fi.