Koetin etsiä Ranskan karttaa, mutta en keksinyt oikeita hakusanoja. Oletan kuitenkin, että kirjastossa olisi lainattavissa Ranskan (erityisesti Etelä-Ranskan)…

Kysytty

Hei,
koetin etsiä Ranskan karttaa, mutta en keksinyt oikeita hakusanoja. Oletan kuitenkin, että kirjastossa olisi lainattavissa Ranskan (erityisesti Etelä-Ranskan) maantiekartasto. Kuinka löytäisin varaustilanteen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Ranskan karttoja voi hakea Piki-verkkokirjastosta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2 asiasanoilla Ranska ja kartat (esim. nimeke-laatikon saa muutettua asiasana-hauksi). Kyllä siellä jotain näyttää olevan paikallakin.