Tuttavani tarvitsisi Demi-lehden kahta eri vuosikertaa (2008 ja 2010) opinnäytetyötänsä varten. Yritimme selvittää, miten parhaiten lainata näitä. Esimerkiksi…

Kysytty

Hei, tuttavani tarvitsisi Demi-lehden kahta eri vuosikertaa (2008 ja 2010) opinnäytetyötänsä varten. Yritimme selvittää, miten parhaiten lainata näitä. Esimerkiksi vuosikerran 2010 lehdet näyttävät olevan suht kattavasti Puistolan lastenosastolla. Voiko nämä kaikki lehdet jotenkin tilata Arabianrannan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseeseen tulee lehden numeroiden varaaminen yksi kerrallaan toiseen kirjastoon.

Toistaiseksi voit itse Helmet-verkkokirjastossa varata kerrallaan vain yhden numeron kutakin lehteä. Voit pyytää kirjaston henkilökuntaa tekemään varauksia useammista saman lehden numeroista.

Tämä käy vaikka soittamalla johonkin Helmet-kirjaston toimipisteistä.

Varausmaksua ei mene, koska Demi-lehti kuuluu lasten- ja nuorten osastolle.