Tuttava täyttää 87 lokakuun 7 pv. Millainen oli sää silloin ?

Kysytty

Tuttava täyttää 87 lokakuun 7 pv. Millainen oli sää silloin ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmatieteen laitokselta löytyy palvelu, josta voi ladata vanhoja säätietoja. Valitettavasti kyseiseltä päivältä ei kuitenkaan löytynyt mitään tietoja edes lähialueilta.

Joissakin vanhoissa paikallisissa sanomalehdissä on mahdollisesti ollut tietoja myös alueen säästä. Kannattaa kysellä omasta lähikirjastosta, josko heillä olisi saatavilla esimerkiksi mikrofilmeinä joitakin, joista voisi jatkaa etsintää.

Ilmatieteen laitoksen säähavaintojen lataus:

https://www.ilmatieteenlaitos.fi/havaintojen-lataus