Otsikko
Turussa on 1800-luvulla ilmestynyt sanomalehti "Sanomia Turusta". Onko tämän lehden numeroita mahdollisuus katsoa netistä?

Kysytty

Turussa on 1800-luvulla ilmestynyt sanomalehti "Sanomia Turusta". Onko tämän lehden numeroita mahdollisuus katsoa netistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanomalehti Sanomia Turusta löytyy verkosta Helsingin yliopiston kirjaston tietokannasta Historiallinen sanomalehtikirjasto 1771-1860 osoitteesta http://digi.lib.helsinki.fi/ Turun kaupunginkirjastosta löytyy lisäksi Sanomia Turusta mikrofilminä ajalta 24.12.1850 - 1.9.1903.