Pääsen kaapelin kautta etänä lukemaan PressDisplay-lehtiä/ samalla kirjausmenetelmällä en pääse Android-puhelimella lehtiin käsiksi - Zinio-aikakauslehtien…

Kysytty

Pääsen kaapelin kautta etänä lukemaan PressDisplay-lehtiä/
samalla kirjausmenetelmällä en pääse Android-puhelimella lehtiin käsiksi
-
Zinio-aikakauslehtien lukeminen kuitenkin onnistuu Androidillakin
- -
Onko keinoja/

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-sivuston ohjeen mukaan lehtiä voi lukea puhelimella kaikkialla, missä toimii kirjaston langaton verkko. Etäkäyttö onnistuu vain verkon kautta kirjastokortin numerolla kirjautumalla.

Voit ladata PressDisplay-palvelun lehdet älypuhelimeesi tai tablettiisi Helsingin, Espoon tai Vantaan kaupunginkirjastojen langattomissa verkoissa. Lataamiseen tarvitset PressReader-sovelluksen, jonka voit saada ilmaiseksi laitteesi omasta sovelluskaupasta.

PressReader toimii iOS- ja Android-laitteilla sekä Windows Phone 7, 7.5 ja 8 käyttöjärjestelmillä. PressReader-sovelluksen käyttö ei vaadi kirjastokorttia eikä erillistä rekisteröitymistä. Lehtiä voit siis ladata kaikkialla, missä toimii kirjaston langaton verkko Stadinetti.

Palvelu on myös etäkäytössä, mutta ainoastaan verkkopalveluna. PressDisplayn etäkäyttölisenssejä on tällä hetkellä 15 kappaletta. Tämän enempää etäkäyttäjiä ei voi olla palvelussa samaan aikaan kirjautuneena.