Turun saaristosta Korppoosta mökki kauppojen jäämistöstä löytynyt kattokruunu. Minkä leima on kyseessä?

Kysytty

Turun saaristosta Korppoosta mökki kauppojen jäämistöstä löytynyt kattokruunu. Minkä leima on kyseessä?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Leimojen tunnistaminen on oma taiteenlajinsa. Tunnetut huutokauppakamarit ovat hyviä siinä ja usein arviointi on ilmaista tai maksaa vain muutaman kympin.

Esim. Bukowski, Hagelstam ja Helandet arvioivat myös kuvien perusteella.