Tuota tiiäks miten mä löytäisin ricky martinista tietoo? siis sen historiasta. suomenkielellä haluan tietysti tietoo. googlea oon yrittänyt mutta en oo…

Kysytty

moi!
tuota tiiäks miten mä löytäisin ricky martinista tietoo?
siis sen historiasta. suomenkielellä haluan tietysti tietoo. googlea oon yrittänyt mutta en oo löytänyt sitä mitä haluan!
tai en ehkä minä löydä!
(mul on esitelmä, mut ei oo kiire)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ricky Martinin nimeä kantavat www-sivut löytyvät osoitteesta: http://www.rickymartin.com. Ne ovat kylläkin espanjan- ja englanninkieliset.
Suomenkielinen kirjakin löytyy: -Krulik, Nancy : Ricky Martin : Minun tarinani (2000)
Vanhoista Suosikki-lehdistä löytyy myös artikkeleita. Tässä muutama:
Suosikki 7/1999
Suosikki 9/1999
Suosikki 1/2000
Suosikki 1/2001