Tarvitsemme kuvan Vesa-Matti Loirin esittämästä hahmosta, Jean-Pierre Kuselasta (tunnetuin esitys lienee kappale Naurava kulkuri). Ihan varmasti tästäkin…

Kysytty

Tarvitsemme kuvan Vesa-Matti Loirin esittämästä hahmosta, Jean-Pierre Kuselasta (tunnetuin esitys lienee kappale Naurava kulkuri). Ihan varmasti tästäkin hahmosta on ollut aikoinaan kuvamateriaalia lehdissä ym. mutta ainakaan vielä emme ole onnistuneet moista löytöä tekemään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastaan kahdella tavalla:
1. Vesa-Matti Loirin Nauravan kulkurin levynkansi.
Löytyy esim. Tikkurilan kirjastosta, www.helmet.fi .

2. Jean-Pierre Kuselan hahmo ei elokuva-arkiston tietokannan mukaan liity elokuviin. Kusela esiintyi Mainostelevision viihdeohjelmissa 1980-luvulla. Mainostelevision kuva-arkisto on nyttemmin Suomen elokuva-arkistossa.