Minun pitäisi löytää artikkeli nimeltä Beyond polarisation versus professionalism ja saada selville, missä lehdessä se on julkaistu ja milloin.

Kysytty

Minun pitäisi löytää artikkeli nimeltä Beyond polarisation versus professionalism ja saada selville, missä lehdessä se on julkaistu ja milloin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakemasi artikkeli lienee tutkimusselostus:
Vaattovaara, M. & Kortteinen. M (2003). "Beyond polarisation versus professionalism?" A Case Study of the development of the Helsinki region, Finland. Urban Studies, 40, 11, 2127-2145.

Olitkin jo hakenut artikkelia ARTOsta, mutta tee se vielä näin: hae nimekkeellä Urban Studies.