Tuleeko yhteenkään Suomen kirjastoon englanninkielistä lehteä Vanity Fair ja jos mihin?

Kysytty

Tuleeko yhteenkään Suomen kirjastoon englanninkielistä lehteä Vanity Fair ja jos mihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanity Fair tulee ainakin Espoon Viherlaakson kirjastoon. Hämeenlinnan ja Himangan kirjastoissa on tietokannan mukaan vain v. -97 ja-98 kappaleita. Kaikki kirjastot eivät luetteloi lehtiänsä aineistotietokantoihin, joten (mahdollisesti) lähempänä sijaitsevien kirjastojen tietoja ei ole saatavilla. Ota yhteys lähikirjastoosi ja pyydä lehti/artikkelikopio kaukolainaksi heidän kauttaan. Suurin osa kirjastoista lainaa vanhempia lehtien numeroitaan, saatat siis joutua odottelemaan haluamaasi numeroa jonkin aikaa.