Otsikko
Tuleeko uuteen "helmettiin" lainaushistoriaan lisää lajitteluperusteita?

Kysytty

Tuleeko uuteen "helmettiin" lainaushistoriaan lisää lajitteluperusteita?
Vanhassahan oli lajittelu mm. kirjan kirjoittajan tai kirjan nimen mukaan. Ne olisivat ehdottomia jotta voi tarkistaa onko lukenut jonkun kirjan, kun historiaa kertyy vähänkin enemmän.

Vastaus

Vastattu

Uuden verkkokirjaston lainaushistoria toimii hieman eri lailla kuin entinen.

Oletkin jo tallentanut lainaushistoriasi.

Nyt kannattaa lisätä koko lainaushistoria suosikkeihin. Voit luoda erilaisia suosikkilistoja tai käyttää sivun tarjoamaa suosikit-listaa.

Kun sitten haet aineistoa sisään kirjautuneena, näet jo lainaamasi/lukemasi kirjat vihreällä.

Luettujen kirjojen tarkistaminen käy helpommin, kun ei tarvitse vertailla kahta listaa.

Pieni kauneusvirhe toiminnossa on se, että vihreällä on merkitty vain se painos, jonka olet lainannut. Uusintapainokset ja pokkarit täytyy tarkistaa hakutulosta vierittämällä.