Otsikko
Minulla diakuvia, jotka haluaisin saada siirrettyä "tikulle", jotta voisin ne siitä saada paperimuotoisiksi. Kuulin, että kirjastossa tällainen voisi onnistua…

Kysytty

Hei!
Minulla diakuvia, jotka haluaisin saada siirrettyä "tikulle", jotta voisin ne siitä saada paperimuotoisiksi.
Kuulin, että kirjastossa tällainen voisi onnistua ja minua neuvottiin
toimimaan näin.
Otattehan minuun yhteyttä asian tiimoilta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Dioja voi skannata tikulle Espoossa Entressen, Sellon, Tapiolan ja Nöykkiön kirjastossa. Voitte ottaa yhteyttä teitä lähimpään kirjastoon ja varmistaa samalla, että kone on vapaa. Valitettavasti palvelu toimii niin, että asiakas ottaa yhteyttä itse. Toivottavasti voitte ottaa itse yhteyttä. Yhteystiedot ohessa: Entresse 09 81653776, Sello 09 81657607, Tapiola 050 4289392, Nöykkiö 09 81657734