Otsikko
Tuleeko kirjastoauto enään ollenkaan Santahaminaan? Santahaminan sivuilla on ilmoitettu joitain aikoja, mutta turhaan tuli pysäkillä notkuttua.

Kysytty

Tuleeko kirjastoauto enään ollenkaan Santahaminaan? Santahaminan sivuilla on ilmoitettu joitain aikoja, mutta turhaan tuli pysäkillä notkuttua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei valitettavasti tule, kirjastoauto lakkasi käymästä Santahaminassa viime syksynä. Syynä oli asiakkaiden vähyys. Lähin kirjastoauton pysäkki on Hevossalmessa, Porekujalla. Kirjastoauto pysähtyy siellä keskiviikkoisin klo 17.55-18.20.

Helsingin kaupunginkirjaston kirjastoauton aikataulu löytyy täältä:
http://www.lib.hel.fi/File/acf73f42-a717-4f86-a66e-1bd6004f1a29/kirjast…