Törmäsin sellaiseen tietoon, että Olavi Virta on joskus 50-luvulla laulanut kappaleen nimeltä Lago Maggiore, jonka on säveltänyt Benny de Weille. Sitä on myös…

Kysytty

Törmäsin sellaiseen tietoon, että Olavi Virta on joskus 50-luvulla laulanut kappaleen nimeltä Lago Maggiore, jonka on säveltänyt Benny de Weille. Sitä on myös esittänyt Kipparikvartetti, Toni Markola yms.
Mistähän löytyisi suomenkieliset sanat, minua kiinnostaisi sen takia, että laulun otsikko ei liikauta mitään muistojeni kieltä, mutta Lago Maggiore on tällä hetkellä minulle muista syistä tärkeä..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen sanat lötyvät Fazer Musiikin vuonna 1995 julkaisemasta tangokokoelmasta Kultainen tangokirja 2: sata suosikkisävelmää.

8 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Mistä löytyy tango Ensi yönä sanat?