Toista päivä yritän uusita lainattu kirjani, mutta ei onnistunut?! Mikä ongelma saisi olla, ettei lainauskirjan riiviä ei ava?

Kysytty

Toista päivä yritän uusita lainattu kirjani, mutta ei onnistunut?!
Mikä ongelma saisi olla, ettei lainauskirjan riiviä ei ava?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoista lainatun kirjan voi uusia enintään kolme kertaa. Sitä ei voi uusia, jos joku on tehnyt kirjaan varauksen tai jos itsellä on maksamattomia maksuja 10 euroa tai enemmän. Joskus myös palvelussa voi olla häiriöitä, joiden takia mm. uusiminen ei onnistu.

Lainan voi uusia myös soittamalla kirjastoon tai käymällä kirjastossa. Kirjastojen yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kirjastot/