Tiina Kallionpäältä on ilmestynyt jännitysromaani nimeltään Lady Day, johon on tehty myös levytys eli kirjan nimellä oleva Soundtrack, Koska sitä on saatavissa…

Kysytty

Hei,
Tiina Kallionpäältä on ilmestynyt jännitysromaani nimeltään Lady Day, johon on tehty myös levytys eli kirjan nimellä oleva Soundtrack, Koska sitä on saatavissa kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, Tiina Kallionpään Lady day -jännitysromaaniin littyy levy, jolla hän esittää kirjassa mainittuja jazzlauluja. Levy on tulossa pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoihin. Se on tällä hetkellä vasta kirjastojen tilattavissa, joten ainakin muutama viikko mennee ennen kuin sen voi lainata. Kannattaa seurata tilannetta Helmet-verkkokirjaston kautta:
www.helmet.fi