Otsikko
Tietoa Marita Hauhiasta

Kysytty

Tietoa Marita Hauhiasta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

netissä olevasta nuortenkirjailijoiden matrikkelista osoitteesta:

http://www.nuorisokirjailijat.fi/hauhiamarita.shtml

löytyy perustietoa jonkin verran, lisäksi kirjassa Kotimaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita 2 (toim. Ismo Loivamaa, löytyy meiltä ainakin sekä Kirjallisuus- ja kielitiede- että lapset ja nuoret -osastoilta pääkirjastosta luokasta 86.1103) on hänestä lyhyehkö artikkeli.

Etelä-Suomen Sanomissa on hänestä julkaistu haastattelu 23.5.2003 otsikolla: Marita Hauhia ei suostu siistimään kiroilua kirjakieleksi. Meillä ei kuitenkaan näin vanhaa numeroa ole, mutta kopiota artikkelista voit yrittää tilata kaukolainaksi esim. Lahden kaupunginkirjastosta. Kopio on maksullinen ja kaukolainapyynnön voit täyttää missä tahansa palvelupisteessämme.

yt

Leena Salminen
Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto

Asiasana nuortenkirjailijat; nuortenkirjallisuus