Tietoa kirjailija hannu tuomaisesta,kirjoittanut niko lentäjänpoika

Kysytty

tietoa kirjailija hannu tuomaisesta,kirjoittanut niko lentäjänpoika

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vähän on kirjailijasta tietoa saatavilla.

Tässä Gummeruksen sivuilta:
Hannu Tuomainen on pitkän linjan elokuva-ammattilainen. Hän on ohjannut elokuvan Menolippu Mombasaan ja tuottanut Poika ja Ilves -teoksen. Kansainvälisten palkintojen lisäksi Suomen elokuvatoimistojen liitto valitsi Hannun vuonna 1999 vuoden elokuvatuottajaksi ja samana vuonna hän sai lastenkulttuurin valtionpalkinnon.

Elonetistä löytyvät kaikki elokuvat joiden tekemisessä Hannu Tuomainen on ollut mukana
http://www.elonet.fi/name/he2bfz/