Tiedustelisin, voiko yksittäinen ihminen/yhteisö hakea pihakatu-statusta kotikadulleen? Miten prosessi toimii? Mistä asiasta saisi lisätietoa?

Kysytty

Tiedustelisin, voiko yksittäinen ihminen/yhteisö hakea pihakatu-statusta kotikadulleen? Miten prosessi toimii? Mistä asiasta saisi lisätietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdotan, että ottaisitte yhteyttä Rakennusviraston katu- ja viherneuvontaan, Kasarminkatu 21, 000130 Helsinki, p. 1662825 (palveluaika ma-pe 9-15), email sirpa.linnola@hkr.hel.fi. Rakennusviraston internet-sivut löydätte osoitteesta www.hkr.hel.fi.