Tiedustelisin onko Lontoossa tai ympäristössä "outlet" myymälää josta voisi ostaa edellisen kauden vaatteita edullisesti?

Kysytty

Tiedustelisin onko Lontoossa tai ympäristössä "outlet" myymälää josta voisi ostaa edellisen kauden vaatteita edullisesti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetissä on osoitteessa www.visitbritain.com hyvä sivusto, jolla on tietoa Britanniasta matkailijoille myös suomen kielellä (etusivulta voi valita suomenkielisen version). Sivuilla on tietoa (etusivulta linkki Käytännön tietoja > Shoppailu > Tehtaanmyymälät ja design-tuotteet) myös shoppailusta. Edullisena ostospaikkana Lontoon lähellä (noin tunnin matka Lontoon keskustasta) mainitaan mm. Bicester Outlet Shopping Village-ostoskylä. Siellä on yli 60 liikettä, joissa myydään edellisen kauden tuotteita jopa 60 % alennuksella.