Tiedustelen domus -merkkisestä arkkitehtuurilehdestä, että myyttekö kyseisen lehden vanhoja numeroita jossakin vaiheessa pois?

Kysytty

Tiedustelen domus -merkkisestä arkkitehtuurilehdestä, että myyttekö
kyseisen lehden vanhoja numeroita
jossakin vaiheessa pois?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa Domus-nimistä lehteä on tilattu pääkirjastoon ja Rikhardinkadun kirjastoon. Pääkirjasto säilyttää lehteä kuluvan ja sitä edellisen vuoden ja Rikhardinkadun kirjasto kuluvan ja 5 edellistä vuotta.Kirjastot myyvät lehtiensä vuosikertoja kerran vuodessa 8.2. Lainan päivänä. Pääkirjasto myy siis 8.2.2001 vuoden 1999 ja Rikhardinkatu vuoden 1996 Domus-lehdet.