Tiedustelen asiakkaamme puolesta seuraavaa julkaisua: Tekijä: Ruskeepää, Rikhard Julkaisu: Sävelmiä sekakuorolle. II vihko. Julkaistu: Helsinki. 1941…

Kysytty

Tiedustelen asiakkaamme puolesta seuraavaa julkaisua:

Tekijä: Ruskeepää, Rikhard
Julkaisu: Sävelmiä sekakuorolle. II vihko.
Julkaistu: Helsinki. 1941. Vikstedtin kivipaino.

Yllä oleva tieto on asiakkaan hallussa olevasta julkaisusta, josta hänellä itsellään puuttuu viimeinen sivu, minkä vuoksi tätä nyt metsästetään.

Mahtaisiko yleisistä kirjastoista löytyä apua tuon ensimmäisen tässä viestissä mainitun julkaisun paikallistamiseen?

Olemme tarkistaneet Fennican, Violan, Lindan ja muutaman muunkin tietokannan, painetun kansallisbibliografian tuolta vuodelta ja kysyneet Kansalliskirjastosta, mutta mitään tietoja yllä mainitusta julkaisusta ei löydy.

Sen sijaan löysimme omista kokoelmistamme Rikhard Ruskeepään julkaisun "Nuorison ystävän sävelmiä. Sekakuorolle", joka on julkaistu Helsingissä 1940 ja painettu Wikstedtin kivipainossa.

Tässä julkaisussa on 11 sivua, mutta sekään ei sisällä tuota toista vihkoa, kuten vähän toivoimme asiaa tarkistaessamme.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme löytäneen tietokannoistamme mitään mainintaa kyseisestä teoksesta.