Otsikko
Tiedättekö mistä saisi paljon tai tärkeimmät tiedot marakateista?Tarvitsisisin tietoa koulu esitelmää.

Kysytty

Tiedättekö mistä saisi paljon tai tärkeimmät tiedot marakateista?Tarvitsisisin tietoa koulu esitelmää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löydät marakateista tietoa mm. tämän palvelun arkistosta . Lisäksi löydät tietoa ja hyviä valokuvia esimerkiksi seuraavasta kirjasta, joka löytyy monista espoolaisista kirjastoista. Kirjan nimi on Uusi Zoo. 1 : Nisäkkäät : suuri eläinkirja. Kirja on vuodelta 1987, siinä on 472 sivua. Kirjan ISBN-numero, jonka avulla kirja-alan ammattilaiset usein löytävät kirjan helposti, on 9510138908