Nuotteja (ja sanoja) Intiaanilauluun

Kysytty

Tervehdys Nummelasta! Etsin epätoivoisesti nuotteja (ja sanoja) YouTubesta löytäämääni Intiaanilauluun.
Laulun taustalla näkyy laulutuulen nimi.
Olen yrittänyt googlettaa ja löysin Laulutuuliorkesterin ja Timo Mannisen sekä yhden hänen julkaisuistaan, mutta siinä kyseistä kappaletta ei ollut.
Laulun sanat alkavat seuraavasti:
"Intiaanit ratsastaa pitkin autiota preeriaa, hiioo-hiioo-hiioo.
Ylväänä eteenpäin hän tuijottaa, mennessänsä hän huudahtaa hiioo-hiioo-hiioo"

Olemme ajatelleet tuota kevätjuhlaesitykseen, ja nuotit tulisivat todella tarpeeseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Intiaanilaulu-kappaleen nuotit löytyvät vuonna 2003 julkaistusta Laulutuuli-nuottikirjasta. Myös vuosina 1992 ja 2011 on julkaistu Laulutuuli-nimiset nuottikirjat, mutta näistä julkaisuista ei löydy Intiaanilaulua.