Otsikko
Tervehdys! Ljudmila Ulitskajalla on kertomus äidin tyttärestä, joka äidin kuoltua hakeutuu kirkon eteen kerjäämään ja josta uskonnollinen invalidinainen…

Kysytty

Tervehdys!
Ljudmila Ulitskajalla on kertomus äidin tyttärestä, joka äidin kuoltua hakeutuu kirkon eteen kerjäämään ja josta uskonnollinen invalidinainen kiinnostuu huolehtimaan. Riepunukke on tytön aarre ja lohtu.
En muista missä kirjassa kertomus on. Haluaisin nyt palata siihen. Varmaan pystytte helpommin löytämään sen, kuin mitä itse pystyn.

Vastaus

Vastattu

Kuvaukseesi sopiva novelli on nimeltään Valittua kansaa ja se löytyy teoksesta Köyhiä sukulaisia (Kustannusosakeyhtiö Siltala 2019).