Tervehdys. Kysyisin onko mahdollista löytää nuotti kappaleeseen Niin paljon kauniita tyttöjä on. Kappaleen on levyttänyt Tulipunaruusut 1992 Reijo Taipale …

Kysytty

Tervehdys. Kysyisin onko mahdollista löytää nuotti kappaleeseen Niin paljon kauniita tyttöjä on. Kappaleen on levyttänyt Tulipunaruusut 1992 Reijo Taipale on myös levyttänyt sen. Pepe Laamanen 2017 En ole tavoittanut Nuottia mistään joten apu olisi terve tullutta. Kiitos vaivannäöstä jos joku voi auttaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ainakaan Viola-tietokannan mukaan tästä Simo Sauson säveltämästä ja Heikki Nopasen sanoittamasta laulusta Niin paljon kauniita tyttöjä on ei ole julkaistu nuottia. Ainoa keino saada tästä nuotti taitaa olla palkata taitava nuotintaja, kun levytyksiä kuitenkin on, tai yrittöö saada yhteys säveltäjään tai sanoittajaan.

Heikki Poroila

0 ääntä

Kommentit

Hei! Onko alkuperäisen kysymyksen esittänyt kirjoittaja löytänyt vielä nuotteja kappaleeseen? Minä voin tarvittaessa nuotintaa kappaleen äänitteestä nuoteiksi.

t. Matias K.