Otsikko
Tervehdys! Etsiskelen runolle kirjoittajaa: Lähetän sinut taas matkaan Vastatuuleen Jokainen pyörre on tanssittava, Yhteistä tahtia haettava. Jokainen kaarre…

Kysytty

Tervehdys! Etsiskelen runolle kirjoittajaa:
Lähetän sinut taas matkaan
Vastatuuleen
Jokainen pyörre on tanssittava,
Yhteistä tahtia haettava.
Jokainen kaarre on kuljettava
Omaa vauhtia vaalittava.
Pidät vastatuulesta
Se antaa sinulle voimaa.
Se on meidän pystypäisten merkki

Paljon kiitoksia jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon tekijää ei ole löytynyt. Olen kysynyt kirjastonhoitajien yhteiseltä sähköpostilistalta, tunnistaako kukaan runoa, mutta vastauksia ei ole tullut. Jos tekijä selviää, otamme yhteyttä. Tai ehkäpä joku lukija tunnistaa runon.