Tervehdys ammattilaiset ! Minua on kaivanut muistoissa eräs suomalainen kappale 70-luvuln lopulta tai siinä 80 taitteessa. kappale oli jossain C-kasetilla…

Kysytty

Tervehdys ammattilaiset !

Minua on kaivanut muistoissa eräs suomalainen kappale 70-luvuln lopulta tai siinä 80 taitteessa.

kappale oli jossain C-kasetilla ilmeisest kokoelma....nainen lauloi jotenkin näin....se tarvitsee rommidoski ja......? .....doski......sekä......vodkakoski.....di,di,di,di......?..primadoski....?

Biisi on jotenkin discorytmin ja tangon sekoitus tosi menevä kappale josta en muista kuin melodian ja nuo sekaiset sanat mutta jostain drinkeistä ilmeisesti siinä ilmeisesti lauletaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on "Kuule sie amigoski". Sen on säveltänyt Gildardo Montoya. Laulun alkuperäinen nimi on "El aguardientoski". Suomenkieliset sanat ovat Titta Kerttulan ja Chrisse Johanssonin, tosin kieli on osittain jonkinlaista valekieltä. Laulu alkaa: "On ilta ja finlandoski". Laulun ovat levyttäneet Veepee Lehto (1978) ja Bamperos-yhtye (1979).