Terve Teille Neidot sinne Hämeenlinnaan täältä helteisestä pääkaupungista! Olisin kysynyt teiltä sieltä Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta ystävällisesti…

Kysytty

Terve Teille Neidot sinne Hämeenlinnaan täältä helteisestä pääkaupungista!

Olisin kysynyt teiltä sieltä Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta ystävällisesti seuraavaa kun näyttäisi ettei ainakkaan missään lähempänä kuin Kirjastossanne olisi tavoittelemaani teosta, eli tätä:

Kirja
Tekijä Caro, Mike
Teoksen nimi : Caro's book of poker tells : the psychology and body language of poker
Julkaisutiedot New York : Cardoza Publishing, 2003
ISBN 1-58042-082-6 (nid.) : 33,50 EUR
Pääkielet englanti

Mikäli olen ymmärtänyt oikein ja kirja siis on kirjastossanne, niin olisinkin kysynyt teiltä että olisikohan se jollakin tavoin lainattavissa tänne Helsinkiin minulle?
Onkohan laina-aikaa ehkä netin välityksellä ( tai kenties muutoin ) mahdollista jatkaa eräpäivän lähestyessä kun en ole niitä kaikkein nopeimpia englanninkielen lukijoita?
Ja mitähän mahtaisi kyseinen järjestely maksaa?

YSTÄVÄLLISESTI

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymys tuli hämeenlinnalaisille osoitetusta tervehdyksestä huolimatta Helsinkiin, joten tässä vastaus helteisestä Helsingistä.

Voit tehdä Hämeenlinnan kirjasta kaukolainatilauksen. Se tehdään aina oman kunnan kirjastoon. Tilauksen voit tehdä missä tahansa Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteessä tai netin kautta osoitteessa http://www.lib.hel.fi/forms/kaukopalvelupyynto.asp.
Kaukolainan hinta on 4 euroa. Lisäaikaa lainalle pyydetään niin ikään oman kunnan kirjaston kautta, kirjan mukana saamastasi kaukopalvelukuitista löytyvät yhteystiedot.