Terve! kuuntelin tänään iskelmä oulua ja sieltä tuli kappale ja kello oli silloin 18.19.. kukahan laulaja oli ja mikä kappale+.. kiitos jo etukäteen :)

Kysytty

terve! kuuntelin tänään iskelmä oulua ja sieltä tuli kappale ja kello oli silloin 18.19.. kukahan laulaja oli ja mikä kappale+.. kiitos jo etukäteen :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä kannattaa kysyä suoraan Radio Iskelmästä. Sivulla https://www.iskelma.fi/info on palautelomake, jolla voi tiedustella ohjelmiin liittyviä asioita ja musiikkivalintoja. Samalla sivulla on myös suorat yhteystiedot Oulun paikalliskanavaan.