Otsikko
Teos Profeetta. Haluamme onnitella työtoveriamme Gibranin sanoilla; mitä hän kertoo avioliitosta ?

Kysytty

Teos Profeetta.
Haluamme onnitella työtoveriamme Gibranin sanoilla;
mitä hän kertoo avioliitosta ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kahlil Gibranin Profeetassa on luku avioliitosta. Siinä sanotaan mm.
"Rakastakaa toinen toistanne, mutta älkää tehkö rakkautta kahleeksi.
Antakaa sen mieluummin olla liikkuvana merenä sielujenne rantojen
välillä." En kopioi lukua tähän kokonaan. Kirja on lainattavissa
kirjastosta tai siitä voi ottaa täällä kopioita.