Tennessee Williamsin näytelmän The Glass Menagerie (suomeksi Lasinen eläintarha, ruotsiksi Glasmenageriet) loppukohtauksessa Tom sanoo: "Blow out your candles,…

Kysytty

Hei!

Tennessee Williamsin näytelmän The Glass Menagerie (suomeksi Lasinen eläintarha, ruotsiksi Glasmenageriet) loppukohtauksessa Tom sanoo: "Blow out your candles, Laura".

Tiedustelen tämän lainauksen suomen- ja ruotsinkielisiä käännöksiä?

Kiitos hienosta palvelusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kiitoksista :)

Yksittäisen näytelmän tekstejä ei monesti löydy yleisistä kirjastoista, ei myöskään tätä Tennessee Williamsin näytelmää, ei suomeksi eikä ruotsiksi.

Se on kuitenkin, molemmilla kielillä, näytelmämonisteena Teatterikorkeakoulun kirjastossa. Kirjaston yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.teak.fi/Kirjasto/Yhteystiedot