Otsikko
Teen projektia ja tutkin ypäjän kuntaa. Tarvitsisin tietoa ihan mitä tahansa kyseisestä kunnasta, jos teillä on jotakin niin olisin erittäin kiitollinen…

Kysytty

Teen projektia ja tutkin ypäjän kuntaa. Tarvitsisin tietoa ihan mitä tahansa kyseisestä kunnasta, jos teillä on jotakin niin olisin erittäin kiitollinen. toivon että vastauksessanne ei mene kauan koska aikataulu työhön on kireä. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjastossa on kolme teosta, jotka käsittelevät Ypäjän historiaa:
Huuhtanen, Taina: Ypäjän historia 1978;
Laakso, Veikko: Suur-Loimaan historia 1 1986
sekä Pohjakallio, Lauri: Lounais-Hämeen esihistoria.

Aleksi-artikkelitietokannasta löytyi viisi viittausta hakusanalla Ypäjä; tietokantaa voit käyttää kirjastossa.

Ypäjän kunnan nettisivuilla osoitteessa http://www.ypaja.fi on ajantasaista tietoa kunnasta.