Teen pro gradu -tutkielmaa aiheesta pelot lasten kuvakirjoissa. Tarvitsisin aineistooni kotimaisia lasten kuvakirjoja, jotka on julkaistu 2010-luvulla…

Kysytty

Hei!

Teen pro gradu -tutkielmaa aiheesta pelot lasten kuvakirjoissa. Tarvitsisin aineistooni kotimaisia lasten kuvakirjoja, jotka on julkaistu 2010-luvulla. Kirjassa tulisi käsitellä pelkoa. Olen etsinyt lähestulkoon kaikkien kirjastojen hakusanoilla pelko/pelot ja kuvakirjat/kuvakirja, mutta jos teillä on vielä tietoa lisäkirjoista, niin olisin tyytyväinen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Liitteenä luettelo 2010-luvulla julkaistuista kotimaisista kuvakirjoista, joissa käsitellään pelkoa.