Otsikko
Teen koulussa esitelmää ja tarvitsisin tietoa Thomas Brezinasta: mitä kirjoja kirjoittanut, milloin syntynyt yms.

Kysytty

Teen koulussa esitelmää ja tarvitsisin tietoa Thomas Brezinasta: mitä kirjoja kirjoittanut, milloin syntynyt yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mervi Kosken kirjassa Ulkomaisia nuortenkertojia kerrotaan, että Thomas Brezina on syntynyt vuonna 1963 Wienissä. Hän on kirjoittanut lähes 100 lasten- ja nuortenkirjaa, ensimmäisen kirjansa hän kirjoitti 1990. Suomeksi hänen kirjojaan alkoi ilmestyää 1999. Mervi Kosken kirjassa on käsitelty hänen tuotantoaan. Tämän kirjan löydät Enontekiön kirjastosta. - Tähän asti suomennetut kirjat saat selville vaikkapa Lapin kirjastojen tietokannasta http://www.lapinkirjasto.fi kohdasta Aineistohaku ja varaukset.