Teen kouluesitelmää kirjailijasta Reijo Mäki, mutta hänestä ei löydy helposti tietoa. Voitteko auttaa asiassa? Kiitos!

Kysytty

Hei!

Teen kouluesitelmää kirjailijasta Reijo Mäki, mutta hänestä ei löydy helposti tietoa. Voitteko auttaa asiassa?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reijo Mäestä löytyy tietoa teoksista, jotka löydät Vaski-verkkokirjastossa tarkennetulla haulla laittamalla aiheeksi Reijo Mäki. Vaski-kirjastoissa on mm. Kotimaisia nykykertojia 1-2, Haasio; Kotimaisia dekkarikirjailijoita, Kukkola: Suomalaisia rikoskirjailijoita, Kotimaisia nykykertojia, Murha ei tunne rajoja ja Grönholm: Kirjojen Turku. Mielenkiintoista tietoa saat myös Dekkarisankarit-teoksesta, joka kertoo hieman Mäen kirjojen sankareista Jussi Vares ja Sakari Roivas.Valitettavasti kaikki kirjat ovat jo vähän vanhempia, mutta toivottavasti niistä on sinulle apua.