Tarvitsisin tietoa Viron kirjastojärjestelmästä, kirjastojen määrästä jne ja yleensäkin tietoa miten se eroaa suomen kirjastoverkostosta. Onko siellä…

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Viron kirjastojärjestelmästä, kirjastojen määrästä jne ja yleensäkin tietoa miten se eroaa suomen kirjastoverkostosta.
Onko siellä mahdollisesti julkisia kirjastoja lainkaan vai onko ne vain ns. tieteellisiä kirjastoja. Jos löytyisi jonkinlainen yhteenveto vaikka viron kirjastoista. Esitykseni on vain sellainen yleiskatsaus aiheeseen jotta saisimme edes jonkinlaisen kuvan Viron kirjastojärjestelmästä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä löytyi Goethe-instituutin sivuilta artikkeli Viron kirjastojärjestelmästä "Library system in Estonia". Sivun osoite on http://www.goethe.de/z/30/infomoe/estland/deest03.htm .