Mistä nuotit kappaleeseen Elämäni laulukirja? Säveltänyt Kalervo Kassu Halonen, esittäjä Tapani Kansa?

Kysytty

Mistä nuotit kappaleeseen Elämäni laulukirja? Säveltänyt Kalervo Kassu Halonen, esittäjä Tapani Kansa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti tätä laulua Elämäni laulukirja (sävellys Kassu Halonen ja Tapani Kansa, sanat Tapani Kansa) ei ole ainakaan toistaiseksi julkaistu nuottina, joten ainoa keino lienee saada yhteys jompaankumpaan tekijään. Kansalle on julkinen sähköpostiosoite info@tapanikansa.fi, Haloseen voit yrittää saada yhteyttä Kassu Halosen taidetalon kautta p. 040 7096 157, taidetalo@hotmail.fi.

Heikki Poroila