Tarvitsisin tietoa romantiikasta ja sen kirjailijasta Edgar Allan Poesta. Mistä löytyisi tietoa(kirjallista että kuvia)?

Kysytty

Tarvitsisin tietoa romantiikasta ja sen kirjailijasta Edgar Allan Poesta. Mistä löytyisi tietoa(kirjallista että kuvia)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elämäkertatietoja ja arvioita Poesta löytyy suuremmista kirjallisuushistorioista, esim. Kansojen kirjallisuus 8 ja Roos: Dantesta Dickensiin. Internetistä löytyy runsaasti tietoa ja myös kuvia esim. valitsemalla Google-haun, http://www.google.com ja valitsemalla asiasanoiksi Poe Edgar Allan romanticism. Yleensä ensimmäiset viitteet ovat parhaita.