Tarvitsisin tietoa huomiseksi Ellinor Rafaelsen nimisestä kirjailijasta.kuolinvuosi ym.

Kysytty

Tarvitsisin tietoa huomiseksi Ellinor Rafaelsen nimisestä kirjailijasta.kuolinvuosi ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ellinor Rafaelsen on syntynyt 24 elokuuta 1945 Norjassa. Hän on työskennellyt mm. matkanjohtajana ja journalistina. Hänen kirjailijauransa alkoi 1988. Hänen kirjanssa aiheet liittyvät läheisesti niihin kokemuksiin, mitä hänellä on ollut matkoillaan matkanjohtajana.
Ellinor Rafaelsen on eronnut ja hänellä on kaksi aikuista poikaa.
Lisää tietoa https://www.serieliv.no/forfattere/ellinor-rafaelsen/