Tarvitsisin tiedot hoitohenkilöstöstä lasten-ja nuorten psykiatrisessa osastohoidossa (sairaalahoito).

Kysytty

Tarvitsisin tiedot hoitohenkilöstöstä lasten-ja nuorten psykiatrisessa osastohoidossa (sairaalahoito).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä voi hakea asiasanoilla
"hoitohenkilökunta", "psykiatrinen sairaanhoito", "nuorisopsykiatria",
"lastenpsykiatria". Esim. asiasanoilla hoitohenkilökunta ja nuorisopsykiatria löytyy Tom Erik Arnkilin "Mukaan meneminen ja toisin toimiminen: nuorisopoliklinikka verkostoissaan" ja asiasanalla psykiatrinen sairaanhoito Eila Latvalan Psykiatrinen hoitotyö. Käsikirjastosta voi etsiä tätä aihetta koskevia artikkeliviitteitä.

Tämän alan erikoiskirjastoja Turussa ovat Turun yliopiston lääketieteellisen
tiedekunnan kirjasto ja Turun ammattikorkeakoulun kirjasto (terveysosasto).