Tarvitsisin suomenkielisen nimen kasville Glaucium flavum crantz, englanniksi yellow horned poppy?

Kysytty

Tarvitsisin suomenkielisen nimen kasville Glaucium flavum crantz, englanniksi yellow horned poppy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Otavan kasvitiedon mukaan (s.126) Glaucium flavum Crantz on Keltaneidonunikko. (Blamey: Otavan kasvitieto, 1994. Otava)