Otsikko
Tarvitsisin pikaisesti nuotin lauluun All You Need Is Love - miten onnistuisi parhaiten? Terveisin

Kysytty

Hei,

Tarvitsisin pikaisesti nuotin lauluun All You Need Is Love - miten onnistuisi parhaiten?

Terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoista löytyy useita eri nuottiversioita "All you need is love" -kappaleesta. Voit valita nuotit eri soittimille. Hakiessasi voit valita hakusanojen "all you need is love" lisäksi hakurajoittimeksi "nuotti". Sopivan hakutuloksen kohdalta näet suoraan tai plusmerkkiä painamalla, missä kirjastossa nuotti on saatavilla juuri nyt. Voit myös varata ja tilata nuotin lähimpään kirjastoosi.